mrozol już sprzedał (sam chciałem kupić to wiem )
Migający czerwony wykrzyknik i pikanie
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Migający czerwony wykrzyknik i pikanie
Witam wszystkich,
Wie może ktoś co oznacza migający wykrzyknij i sygnał dźwiękowy w octavii 99? Dzieje się tak jak ruszam lub hamuje. Jestem na wyjeździe w lesie, nie mam książki swojej czeszki, a przeglądanie forum z poziomu komórki jest uciążliwe. Podejrzewam, że ma to związek z poziomem płynu hamulcowego. Proszę o pomoc.
Z góry dziękuję
-
-
sprawdź płyn możesz mieć wyciek. Przerabiałem to dwa razy za pierwszym razem wysunął się klocek z przodu a za drugim razem płyn wyciekał z pod bębna z tyłu przy hamowaniu. Wymiana cząsci ok 40 zł.
Ale równie dobrze możesz mieć tylko strate klocki przez co płyn w zbiorniczku opad poniżej czujnika i dlatego piszczy.
Dolej tak żeby nie piszczało i jak wrócisz to na kanał i obejrzyj w czym tkwi problem.
Komentarz
-
-
wolt77, mój ojciec prawił tak :
JAK jesteś gdzieś na odludziu i ci płyn hamulcowy wyjdzie , to na odludziu zawsze masz piwo - więc dolej tego specyfiku i powoli się doturlasz 8)
Zaznaczam że sprawdziłem osobiście na Polonezie i działa ! Nie wiem czy taki zabieg nie wpłynie negatywnie na auta nowszej generacji
Komentarz
-
-
Ja mam to samo, właśnie trafiłem na ten wątek przeszukując forum, więc nie będę zakładał nowego tematu tylko dopiszę się tutaj. Kiedy zaciągnie się ręczny, to czerwony wykrzyknik pali się cały czas i cały czas pika (wysoki dźwięk). Natomiast u mnie wykrzyknik zapala się tylko co jakiś czas i na chwilę (pika trzy razy niższym dźwiękiem). Następnie gaśnie i nie daje żadnych znaków. Najczęściej zdarza się to kiedy dodam mocniej gazu.
Nie wiem czy ma to jakiś związek, ale zaczęło się to dziać od razu po wymianie oleju silnikowego. Ruszyłem spod warszatu a tu "pik pik pik"...
Komentarz
-
-
Mimo wszystko sprawdziłbym cylinderki na tylnych kołach. Bo jak schodzi gdzieś płyn to może się przytrafic przypadkowe bęc w niespodziewanym momencie. Poprostu nie wyhamujemy i koniec. Zajrzyj pod samochód z tył i zobacz czy felgi od wewnątrz są zalane płynem. A najlepiej wjechać na kanał i przejrzeć. Żadko się zdarza by płyn uszedł az tak duzo ze względu na zurzycie klocków, mimo że płyn hamulcowy jest hydroskopijny, czyli z czasem miesza się z wodą co sprawia że jest bardziej sciskliwy tak to nazwię. Sprawdzenie nic nie zaszkodzi a bezpieczeństwo i ewentualny koszt napraw po stłuczce może być niwymiernie większy do problemu. Ja po problemie z kontrolką nie ograniczył bym się tylko do dolania płynuZawsze szanuję ulicę i ludzi z niej.
Komentarz
-
-
podepnę się pod temat, po wymianie serwa odpowietrzałem układ , z prawego bębna zaczął wydobywać się płyn, rozebrałem i okazało się, że szczęka spadła z tego kapturka i cylinderek się wysunął, wcisnąłem go na swoje miejsce i na razie nie leci płyn, nie wiem czy dostane sam taki kapturek, czy cylinderek po takim zabiegu będzie dalej sprawny, nie chciał bym go wymieniać, kiedy chciałem odkręcić przewód hamulcowy to obracał się wraz z nakrętką, więc boję się, że pęknie
Komentarz
-
Komentarz